Btlfth Ozlemergl canım benim ben 19 haftalık hamileyim hala ufak ufak hissediyorum çok erken hissetmek için
Minnakkurabiyeveannesi27 Ozlemergl o haftalarda imkansız kuzum o haftalarda anne vücudunda hormonlar değişiyor bağırsak hareketleri cogalaiyor o yüzden onları hissediyorsundur en erken hissetmen taş çatlasın 12. Haftada olur
Ozlemergl esmer3 2. Veya üzeri gebeliklerde erkek bebekler genelde hissedilebilir diyolar çevremde bi kaç kişi hissettim erkek oldu dedide
ipekveatlas Ozlemergl eskiler hep öyle diyo yada çevredekiler. ama imkansız hissedemezsiniz onlar bağırsak hareketleri
Ozlemergl ipekveatlas valla bilmiyorum cinsiyeti erkek olursa bende inancam çevredekiler gibi heralde 😊
Ozlemergl ipekveatlas anladm canım bende sadece o haftalarda kıpırtı şeklinde hissettim sonrada hissetmedim ama bağırsak hareketi gibi değildi yani farklıydı
Babyboyveannesi Gerçek hareketlerini hissedince o haftalarda hissettiğin şeyin bebek hareketi olmadığını anlarsın 😊
Ozlemergl Minnakkurabiyeveannesi27 anladım canım belkide yanılmışımdır hayırlısı olsun rabbim tam anlamıyla hissettiğimz gğnleride göstersin inşallah 😊