Kızlar merhaba, benim kronik faranjitim var her kış oluyo 🥺 ama ilaçlar geçirmiyodu ben ebegümeci adaçayı içiyodum onlar iyi geliyodu. Eşim nezle oldu. Ondan bana geçti o kadar da dikkat etmeme rağmen. Ama şimdi bitki çayı da içemiyorum. Ne önerirsiniz 🥺