Yagmur34 Cok kötü grip oldum kızlar burun akıntısı boğaz agrısı antibiyotik te kullanıyorum ama gecmedi ıhlamur içip faydasını gören varmı yada önereceginiz başka doğal seyler 34 haftalık gebeyim
Esmaonur Yagmur34 iki üç hafta önce bende geçirmiştim ilaç kullanmadım sabah akşam bir bardak limonlu ıhlamur içtim öyle atlattım bana iyi gelmişti deneyin isterseniz çok geçmiş olsun 🌸
nevarneyokk Yagmur34 Salgın var galiba bende aynı şekilde başladı 4. Gün toparladım . İlaç kullanmadım sabah akşam bol limonlu çorba içtim . Sarımsak tükettim , ıhlamur , nane limon , zencefil, bal , pekmez ve bol su . Geçmiş olsun 😊😊
Polenpolen52 Yagmur34 salgın var canım, tam 7. gun ben ıyılestım , pekmez bal , bol siyah çay tukettım
Zeyneb12 Yagmur34 bol bol su içmeni ve sürekli tuvalete çıkmanı öneriyorum ayrıca güzelce uyumanı. İştahın kapalıdır ama olsun sen yine de öxellikle meyve yemeye çalış 💐
Yagmur34 nevarneyokk evet sanırım salgın var iştahım kapandı son Bi ayım var bir an önce iyileşmek istıyorum cok sağol canım 🙏
Caglaluna Yagmur34 ben de boğaz ağrısıyla uyandımm 😩😩 eşimden bulaştı malesef. Ne yapacağımı bilmiyorum ıhlamur içebiliyor muyuz ?
Yagmur34 Caglaluna herkes içilebilir diyo ihlamır cok abartmamak şartıyla cok gecmiş olsun hamilelikte zor hastalık 😪bebeklerimizi düşünüyoruz
Yalova77 Yagmur34 2-3 haftada bir grip olmaya başladım.ıhlamur içiyorum limonlu, sıcak su içiyorum ama tabiki hemen ayağa kaldırmıyor ilaç kullanmadığım için.1 haftayı buluyor hastalığın geçmesi
Shdak Yagmur34 canım ben sarımsak yuttum sabah akşam tabi tansiyon düşürme olayı var sarımsağın aklında olsun bana etki etmedi o anlamda ama tam bir antibiyotik etkisi gösterdi hemen toparladım
Tgcperi 18 haftalık hamileyim bende grip atlatıyorum tam geçiyor 5 gün iyiyim sonra tekrar hastalanıyorun benim gibi olan var mı aranızda