Turkolog12 yok yok değil benim de tek ve şu an bebeğim kucağımda 😊endişe etmeyin hiç bu döllenme ile alakalı bir şey ben 3+4ken 1000 değer ile öğrenmiştim gebeliğimi. Adet bittikten hemen sonra yumurtladığıma emindim çünkü o yüzden değer yüksek çıkıyordur bence endişe etmeyin inşallah 💚💚