BaLLikom44 32 hafta ve üzeri olan anneler kaç haftada bir kontrole gidiyorsunuz ? Nst kaçıncı haftada başlar birde alttan muayene kaçıncı haftadan itibaren başlıyor
Jfmdkxkc BaLLikom44 alttan muayene yi bilmiyorum da sezaryen olacağı için ben iki haftada bir ultrasona çağırıyor haftada bir kere nst ye çağırıyor 🙂
inva BaLLikom44 34+2 yim 2 haftada bir gitmeye başladım 33 de başlıyor sanırım ben covid geçirdiğimden 31 de başladık o günden beri 2 haftada bir gekiyorum her geldiğimde nst ye giriyorum artık🥰
annembabam BaLLikom44 bu hafta cuma 32+3 te gittim detaylıya . Sormadım 😀carsamba yine kendi doktorumda olacağım , sorarım ben de 🌹
cerenmina BaLLikom44 yarin Allah’ındır izniyle 34 oluyorum. Normalde 32 idi nst ama ben 30+4 te girdim. Su ana kadar 1 hafta nst 1 hafta nst+kontrol olarak çağırdı. Ama geçen hafta hemşire her hafta nst ye gelirsin dedi bakalim doktorum yarin ne diyecek
ozmus Salı 33 oluyorum gideceğim kontrole. Ondan önce 30. Haftada gitmiştim. Salı güncellerim bir daha ne zaman çağıracağını:)
Deletedmom16362 Ben 32+4 oldum. En son 27+5 haftalikken gitmiştim. 34+0 da kontrole gidecegim. 2.olunca biraz daha esneme oluyor 🙈
Aysegul_k_a 32’den sonra 2 haftada bir çağırıyor 32 itibari ile de nst istiyor. 38’de de çatı muayenesi yapılıyor
Sametnida BaLLikom44 35 den sonra her hafta gitmem gerektiğini söyledi doktorum suan 36 bitmek üzere 😊
Yagmur34 BaLLikom44 34 haftalık gebeyim gecen sancım oldu gittim nts ye girmedim hiç ama alttan kontrol etti
kelebekimm BaLLikom44 31 haftada gitmiştim. 2 hafta da bir gel dedi. Haftaya gidecem tekrar. 33 hafta oluyorum Nts çeker diye tahmin ediyorum.
Sakinem212 BaLLikom44 33 haftalığım geçen hafta gtirim ntsye Girmeidm henüz 2 gebeliğim 3 hafta sonra gel dedi o zmwn alacakmış 36 hafta nts 39 çatı muayenesi yapar ilkinde öyle yapmıştı aynı doktora gidiyorum değiştirmedim doktorumu.