Hafize123 Hareketlerını ne zaman hissetinizmi kızlar sanki biraz geç hareketleniyormuş erken hisseden varmı acaba 🥰🙈
Yalcnnaysgll Hafize123 ilk kızımda 18. Haftada şuan 2. Kızıma hamileyim 15. Haftada hissettim miniğimi 👼🏻
gldn065807 Hafize123 17 haftamda başladım ama benim ikinci gebelik önce pit pit gibi balık kayar gibi çok hafifti ona bakarsan canım kız bebek hareketi az olur derler masalah benim kız yerinde durmuyo 😅 oğlumu hatirlamuyorum üstünden 10 sene gecti🙈
lunam Hafize123 ilk zamanlar balık kayması gibi diyorlar ya tam da öyle hissettim, içerde süzülüyor gibi ordan oraya 😊 sonra tabi artmaya başladı hareketler. Şu an 27.haftadayım maşallahı var, tekmelerini, dokunmasını, hıçkırığını vs hissediyorum.
lunam gldn065807 ya maşallah benim kız da öyle 😄 en son doktora gittiğimde kadıncağız bacağını 3-4 kere ölçmek zorunda kaldı bizimki hiç yerinde durmadığı için 🙈
Aysemnurgok Hafize123 çok iyi hatırlıyorum 19. Haftama girdiğim ilk gün uzandım böyle karnıma bakıyordum karnımda böyle bi yükselme pıt pıt hareket hissetmiştim . O kadar güzeldi ki . Minnacık bi hareket insanı ne kadar mutlu edebilirmiş . Hiç görmediğim bilmediğim bi canlı içimde ve ilk hareketi . Ve şuan 9 gün kaldı kızımın gelmesine . 🌸♥️
gldn065807 lunam hiç sorma doktorum ulturason cihazıyla bakıyor cihazı koyduğu yere tekme atıyor cadı gülmekten bakamadi ya 😅
minikkoalammm Hafize123 ilk gebeliğim 16 da hissettim kimisi de 20 den sonra hissediyor canm ben minik minik hissetmye başlamştm dokunma gibi bu erken geç hissetme tamamen bünyeyle alakalı bir durum cinsiyetten kaynaklı olduğunu düşünmüyorm ama şöyle birşey olduğu da kesin erkek bebekler kızlara göre anne karnında daha haraketli oluyor yaramazlıkları anne karnındayken başlıyr😊
Hafize123 minikkoalammm aynen bi tanıdıgımız var aynı zamanda hamileyız oo 15 haftalıklara hissetmiş ilk gebelik erkek bide çok hareketli dıyo bende hissetmiyorum daha dıyorum demekki kızlar nazlı 🙈