Kızlar merhaba 20 haftalık ikizlere gebeyim. Dün akşam yemekten sonra karnımın üst bölgesinde ağrı olmaya başladı ardından mide bulantısı , kusma, ishal birdenbire nerden geldi anlamadım. Yemek mi dokundu acaba diye düşündüm. İnternetten araştırdım gebelik zehirlenmesi diye bir şey varmış . Yarın doktora gideceğim ama korktum haliyle bebeklerime bişey olur diye. Hamileliğinde bu durumu yaşayan var mı?