HeyMomlove Beta hcg ilk öğrendiğimde 12 di 2 gün sonra 32.55 oldu sonra 67 ve 3 gün sonra 232,16 oldu 1 haftadır baktırmadım sizce 1000 üstünde mıdır kese betaya göre mi oluşuyor bebeğimi çok merak ediyorum ve kimyasal Dış gebelik olabilir mi ????
poncikveannesii HeyMomlove betaya göre değil düzeliyse adetler son adet tarihinden hesaplayıp 6.hafta gidin çünkü betaya göre görünmeyebiliyor kalp atışı içinde 8.hafta
melekimserra HeyMomlove canım betaya göre kese görünür ben beş haftalık olduğum halde beta 1000 di geç döllenme doktor 3000 den önce zor görünür gelme demişti
Minnakkurabiyeveannesi27 HeyMomlove kuzum yükselişler güzel bence normal gebelik görünüyor sen en son yaptırdığın testin üzerinden 4-5 gün daha bekle gittiğinde 1000 üzerine çıkmış olur keseyi ufakta olsa görürsün
poncikveannesii HeyMomlove bir yada iki hafta sonra şimdi giderseniz karından görünmeyebilir strese girersiniz alttan baktırmak istiyorsanız alttan bakarlar
pusatmom35 HeyMomlove benim beta 4000 di kese gözükmedi 4.haftalarimdaydim sanırım hatta kese gozukmedigi icin doktor ikiz gebelikten suphelendi ama değil. 3 gun sonra fazla su ic gel tuvalete cikma dedi gittim o sekil kese gozuktu