Merhabalar kızlar☺️ 30+2 haftalığız. Son 5 gündür iki göğsümün arasının tam altı yani midemin olduğu yer de cildime dokunduğum da aşırı hassasiyet var. Dokunduğum da bile canım acıyor ama cildime baktığım da hiç bir bozukluk yok yanı kızarıklık vs. Gibi bebek büyüdüğü için mideye baskı yaptığından dolayı mide de yanma, ekşime hissinin olabileceğini söylüyorlar evet onu anlıyorum ama cildime dokunduğum da acı neden oluyor?? Böyle bir durum yaşayan var mı acaba ??