Iknr-mls Tughanalpinannesii_ maşallah en kısa zamanda kucağınıza alırsınız inşallah güzel haberlerinizi bekliyoruz 🤱
Iknr-mls ilknurum61 maşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah cnm 🥰 inşallah bizde geliriz o günlere 🤩
Iknr-mls ilknurum61 hayırlısı kiz mi erkek mi ? Genelde erkekler geç gelir diyorlar ilk kızım 38 haftalık gelmişti.
cahillesohbetikestim Iknr-mls daha dün gibi 20 haftalık olduk diye post açmıştım zaman çabuk geçiyor 31+3 olduk bile 🤣🧿💙
Iknr-mls cahillesohbetikestim maşallah size inşallah bende öyle olurum evde onu sabırsızlıkla bekleyen ablası Annesi babası var sag selamet zamanında gelsin 🙏🙏🙏
Iknr-mls Fundabshn bir maşallah da size gelsin saglikla gelsin bebeğiniz güzel haberlerle bekliyoruz size 🥰
RumeysaNur34 Iknr-mls ayy ne güzel canım hayırlısı ile kavuşun 🥰🥰 Bizde 33+1 artık herşeyimiz hazır kızımızı bekliyoruz son iki kontrolüm kaldı sonra doğuma gideceğim 😍😍
Iknr-mls BabyLoveeee maşallah size benimde kızım geliyor ama isim konusunda kararsız kaldık eşimle bizim dışımızda herkesin bir fikri var ? Ablası beliz diyor 🤔 eşim beğenmiyor isim öneriniz var mı?
BabyLoveeee Iknr-mls bende aşırı zorlandım kesinleştireli iki hafta oldu beren ve almila arasında kalmıştım en son Almila’ya karar verdik🙏🏻