SenaTll Kızlar 24+2 deyim ve sabahın köründe ağlayarak uyandım kasıklarıma bi sancı gibi bişey bir giriyo dönemiyorum bile yerimden çok kötü oldum 2 gün öncede oldu aynı uykudan uyandırdı nedir acaba bu ?
Zehra9616 SenaTll normal idrarini cok tutmamaya calis sol daha baskin agriyo bazen bide wcye oturup kalkarken hassas otur kalk
Alessa SenaTll bendede oyle oluyor 24 haftamdayim sol tarafim agriyor ama yuz ustu uzandigimda geciyor