Kizlar simdiden soyliyim uzun olucak cunku anlatmak istiyorum benim gibi dogumdan cok korkan annelerimiz icin . 37+3 te geldi minik kizimiz ❣️ Hep 40 lara kalmak istemiyorum diyodum hatta postta acmistim burda cok sukur cumlelerim dua yerine gecmis 🤲🏻 Oncelik 11 aralik gecesi sancilarim basladi ama duzensiz ve aralikli olarak asla dayanilmicak gibi degildi wc ye gittigimde nisanimin gelmis oldugunu gordum ama dogum icin yeterli olmadigini biliyodum. Sancilarim sidderlendi esimi kaldirdim ama 30 saniye suruyo 15 dk sonra geliyo , 30 saniye suruyo 20 dk sonra geliyo gibi bu arada surekli nisan geliyodu sabaha kadar 5 kez nisan geldi git gide rengi koyulasti sabah meryem ana otunu suya koydum (kesinlikle inanarak yapin) sancilarim yine duzensiz ama siddetli devam ediyodu duzenli olmasini bekliyodum hastaneye gitmek icin aksam uzeri oldugunda artik sanci cekmektenn sikilmistim yurtdisinda oldugumuz icin 3 dk da bire dusmeden hastaneye gelmeyin diyolar 😂 yalan soyledim 5 dk da bir dedim hastaneye gittik 7 de girisimiz yapildi halbuki sancilar hala duzensiz aralikliydi ama artik kontrolde olmak istiyodum. Ebem kontrol etti ve acikligimin 7 cm oldugunu soyledi aglsyarak elimi yuzume kapayip elhamdulillah diyebildim sadece cunku cok daha buyuk acilar cekmeyi bekliyodum hastaneye giderken dua ediyodum en azindan 2 cm olsun acikligim diye ve 7 cm di dogum baslamisti 🤲🏻 Ebem gece yarisindan once gelir epidural almak ister misin hic gerek yok ama sen bilirsin dedi yine de istedim geceden beri sanci cekiyodum cunku 8.30 da epidural yapmaya anestezi uzmani geldi cok korkuyodum epidural icinde neler anlatiyolardi cunku ama inanin kan aldirirken canim daha cok aciyodu HIC AMA HIC ACIMIYOR ki ben gercekten nazli bir insanimdir aci esigim dusuktur ama hissetmedim esimin demesine gore cok buyukmus ama acimadi asla sonrasi gercekten prenses dogum 😂😍 hicbir sey hissetmeden yatiyodum sadece bebek gelsin istiyodum sonra dr geldi ikin dediler ve 3. Ikinmamda bebegimi gobegime koymuslardi elhamdulillah inanilmaz bir an hepiniz yasayin insallah saglikli sekilde 🤲🏻 7 de girisim yapildi 11.45 te bebegim kucagimdaydi ❤️ Ve 8.30 epiduralden sonrasi zaten 0 aciydi. Simdi 1 haftaligiz ve inanin dogumla ilgili beni en zorlayan sey el ustunden damar yolu acilmasiydi o cidden aciyo 🥲