Buket_dadas
Benim kaynanam bunun üzerine yünden Bi tane daha yatak yapmisti beyaz kılıfa geçirip dikmisti . Daha sıcak tutar demişti.
Ama bence de çok ince geldi bana da .
Senin yapabilecek biri varsa yaptır ya da yorgancı tarzı bildiğin bir yer varsa orda da ölçüsüne uygun yaptır derim.