deletedmom503 Karnımın icinde kesik gibi acı oluyor dönemiyor yatak da ayak da karnım geriliyor bjnları yaşayanlar var mı? 29+5 hamileyim
deletedmom503 elooo evet iltihap çıkmadı ama bu kesik acısı çok canımı yakıyor bazen bir süre hareketsiz kalıyorum acıdan