Geceden beridir yarım saate 1 uyanıyorum istemsiz artık iyice sinirleniyorum başım ağrıyor
Ay bide demiyorlar mı uykuyu çok arayacaksın la keyfimden mi uyumuyoruz sanki biri benı dürtükliyor saatte kalkıyorum çok yoruldum ya daha 31 +2 olduk sinirimden ağlayacağım artık