Bugün 39. Haftadayım oğlum olacak beklemedeyim hala. Vücutsal olarak bir sıkıntım olmasa da psikolojik olarak zorlu bir hamilelikti 3 aydır güzel annemin karaciğer Organ nakli süreci vardı, çok şükür donör bulundu ve annem ameliyat oldu. Şuan hastanede yeni organının vücuduna adapte olması bekleniyor inşallah iyileşip yanıma döner psikoloji bozulmuş güzelimin, ağır ameliyatlardan sonra depresyon görülüyormuş. Ve o haliyle beni soruyormuş sürekli.. Bari bebek doğsaydı ona sarılıp teselli olsaydım . Anneniz yanınızda ise gidin sarılın benim yerine de sarılın kendi annenize olur mu. Yatamıyorum bir yandan üzüntü bir yandan 1 haftaya kadar doğacak olan bebeğim… Dualarınızı bekliyorum 😢