Stres yapmayın bende aynı şeyleri düşünüyordum, asla normal doğum yapamam diyordum ama doğum öyle bi an ki hatırlamıyorum bile şuan nasıl oldu, ne kadar acı çektim, ordan nasıl çıktı..🤭Bebeğinize odaklanın gerisi kendiliğinden geliyor normal yada sezaryen sonunda kavuşmak var 🤗😍