AnnelikHayali omerim32 tırnağınla kaşıma sakın canım. Çatlak oluşmasın. Parmaklarını veya avucunu kullanarak kaşıyabilirsin. Bol bol nemlendirmekte başka yapacak bir şey yok malesef.
Dermin 30+3 haftalık hamileyim 1 tane çatlak yok kaşıntı yok domuz yağı ve sarı kantaron yağını karıştırıp sürüyorum
Anemoniasp Gebelikte kaşıntı önemli. Çatlaktan kaynaklı Mı yoksa kan değerlerinde mi problem var ona bir dikkat et. Sağlık ocağında rutin testler veriyorsan iyi
omerim32 Anemoniasp kan degerıyle alakalı duymamıstım hıc yaptırayım canım hangı degere bakılacak orda
Anemoniasp omerim32 Sağlık ocağının rutin gebelik tabi testleri var ya orda karaciğer enzimlerine de bakıyorlar. İdrar tahlili istiyor. İdrarda protein olup olmaması da önemli. Bunlarda sorun yoksa büyük ihtimal çatlak oluşacaktır, kaşıntının sebebi odur.
busecelik Krem sürsen de bazen çatlamalar oluyor. O haftalarda olması normal bence endişe etme benim de kaşınıyor çatlayacağı içinmiş meğerse ☺️
omerim32 Anemoniasp ama şunu duymuştum proteın kacagı ıle ılgılı tansıyon yukseklıgınde ortaya cıkıyormus