Ccgdm ya ikisi de çok sağlıksız. 1 günde kadın kendi ağrısı ile mi uğraşsın korseyi giy çıkar tuvalete git gel ile mi.
Doğum sonrası göbek dediğimiz şey organların yukarı çıkması, rahim yukarda olması, uterus yukarda olması vs. Onlar aşağı indikçe göbek de aşağı iniyor. Eğer süt olsun diye yağlı şekerli hamurlu yerseniz göbek yağa dönüşüyor ve kalıyor. Ama bol emzirme bol hareket bol sağlıklı beslenme ile göbek de olmuyor sarkma da.
Sadece dikkat etmek lazım. İlla korse olacaksa da mümkünse 10 gün sonra başlanmalı. Rahim bi düzelsin yerine gelsin diye.
Size değil de, arkadaş olur belki ona yazdım ♥️