Annelik09 Arkadaşlar 27.haftamdayım boğaz enfeksiyonu ve grip geçiren varmı serum yedim ama geçmedi genede yardımcı olurmusunuz
Nistik Annelik09 gunde bi bardak ihlamur iç ve bol meyve tuket tavsiye ederim. Bende atlattim çok iyi geldi bunlar
Nisa1710 Annelik09 kıyamam yaa çok zor gerçekten ben bol bol zencefil bal tükettim birde pekmez felan içtim öyle geçirdim zar zor
Nessliihhaann Annelik09 çok geçmiş olsun 💐 bende yeni atlattım. İlaç içmedim. Sabahları portakal kabuğunu koyup kaynattığım ıhlamuru içtim. Sabah kahvaltı sırasında sıcak limonlu su içtim gün içinde bol meyve ve su. Ve kesinlikle yatmadan sıcak ballı limonlu ve zencefilli su yapıp içtim. İnşallah faydasını görürsün
Caglaluna Annelik09 ben de boğaz ağrısıyla uyandım. Eşim nezle olmuştu bana geçti sanırım. O kadar da dikkat ettim yatakları lavaboları ayırdım ama yine de bulaştı. İnşallah çabuk geçer 🥺🥺🥺
Mavimiz Annelik09 bende aynı durumdayım 2 gündür boğaz ağrısı burun yanması baş ağrısı uykusuzluk perişan oldum ara ara da sancım oluyor yemekte yiyemiyorum tat koku yok. 31. Haftamdayım korkuyorum. Doktoruma yazdım bir gargara yazdı bide ıhlamur ve günde en fazla 3 parol yazmış ama p.tesi geçmezse bi kulak burun boğaz doktoruna gidecem sanırım sinüzit benimki ama perişan oldum 2 gündür. Sanırım salgın var. Bu zamana kadar dikkat ettim hep kayınvalidemi hastaneye yatırmışlardı mecbur yarım saat ziyarete gittim sonuç bu😔😔
merakliblog Sütü ısıtıp içine karabiber koydum biraz yumuşadı boğazım, sürekli su içiyorum, bol meyve yiyorum ve yatıyorum.