mucizeeem03 2 yıllık evliliyim en başından beri çocuk düşündük 1 yıl doktora gitmedim sonra doktora gitmeye başladık. Adetlerim düzensizdi ama kilo almamla birlikte daha çok arttı kilo veremedim hiç o dönemde duphaston kullandım adetlerim gününde gelsin diye sonra gonal f + çatlatma iğnesi denedik olmadı. Ardından iki aşılama oldum negatif bu süreç beni çok yordu dedim bosverelim islerimiz çok yoğun kışın tüp bebek başlarız dedik islerimize odaklandik temmuzda iki haftalık gecikmem oldu ben her zaman olduğu için hamilelik hiç düşünmedim ama hamileymisim herşeyden önce stres yapmamak lazımmış onu anladım şimdi 22 haftalık hamileyim çok şükür 😊