Skl78 çok şükür benden önce arkadaşım doğum yaptı benim 180 gün falan vardı belki fazla 😅😅 bana ekran resmi atmıştı ya ne güzel benim yolum çok uzun bende bu günleri görecek miyim diyordum şimdi 44 günüm kaldı hayırlısı ile zaman akıp geçiyormuş aslında bizler sabırsız olduğumuz için geçmiyor sanıyoruz 😇😇😊