Gamzeaydogan Arkadaşlar merhaba sezaryen olan arkadaşlar, kaç günde normal yürüme halinize ulaştınız, ağrılarınız ne zaman geçti, ve günlük yürüyüş yaptınız mı
Senayyalcin Gamzeaydogan Her insanın vücudu ve toparlanma süreci farklıdır öncelikle bunu söyleyeyim sezeryan olup diğer gün iş yapanı gördüm cidden ama ben isteğe bağlı sezeryan olmuş biri olarak söylüyorum 1 ayda kendime geldim gerçekten zorlayıcı bir süreçti benim için😊
Emineklccc Gamzeaydogan 6 ay önce sezaryen oldum ilk yürüyüş felan cok zordu ama hastaneden kendim yürüyerek çıktım 1 hafta ağrım oldu 1 hafta yürümede zorluk cektim 1 hafta 10 gün içinde ne ağrı ne zorluk kaldi normal ameliyatsız insan gibiydim
Ilkayy Gamzeaydogan isteğe bağlı sezeryan oldum doğumdan 4 saat sonra yürüdüm ertesi günü taburcu ettiler beni gaz çıkarıp yürüdüğüm icin bi 10 gün ağrı cektim ama yürüdüm hep yürümeseydim çok canım yanardı yürümek iğleştiriyor
Hanife_ Gamzeaydogan ameliyattan 5 saat sonra artık giyindiğimde destekle kalktım ama desteksiz yürüyebiliyordum hep yürüdüm hastanede ama eğilmek işimi yapabilmek fln bı haftamı aldı
Gamzeaydogan Senayyalcin kafamda ortalar bişey çıkarmak istiyorum, makat geliş olduğu için sezaryen oldum, yürümekte zorlanıyorum adım adım bir yere anca gidiyorum
Senayyalcin Gamzeaydogan Bende öyleydim bir daha yürüyemiycem diyordum eğilerek gidiyordum duşa bile annem veya eşim yardım ediyordu ama merak etmeyin enn geç 1 ay kendinize geleceksiniz eskisinden de iyi olacaksınız 🤍
Gamzeaydogan Senayyalcin inşallah 🙏 gerçekten zor bir süreçmiş Allah herkese yardım etsin teşekkür ederim
Gamzeaydogan Senayyalcin ay bir de nasıl yatıyordunuz ya da yatabildiniz mi, dünden beri uyuyamıyorum
Gamzeaydogan Emineklccc günlük yürüyüş yap demiş miydi doktorunuz, bir de nasıl yatıyordunuz. ben dün sezaryen oldu şu an tek başıma tuvalete bile gidebiliyorum ama çok yavaş hareketlerle
Emineklccc Gamzeaydogan tabi günlük yürüyüş hatta boş vaktin olduğu her zaman yürüyüş ne kadar cok yürürsen o kadar cabuk iyileşirsin sağ tarafa sol tarafa yatamiyordum sırt ustu yatıyordum sürekli 10 15 gün içinde sağ sol yatmaya başlamıştım bol bol su iç hem kilo verirsin hem süt yapar ağrılar için de Nescafe içiyordum doktor onermisti
Senayyalcin Gamzeaydogan Zaten kalkıp tekrar yatmak aşırı zordu ben bir kaç gün sonra zar zor sağ tarafıma yatmayı başardım düz uyuyamıyorum çünkü gün geçtikçe zaten yüz üstü yattım merak etmeyin hepsi geçecek şuan ne kadar asla geçmeyecek gibi de gelse hepsi geçiyor
Gamzeaydogan Ilkayy bende yürüyorum gerçi yürümeye çalışıyorum ama gerçekten evet zor dediğiniz gibi, inşallah bende kısa sürede normale dönerim
Ilkayy Gamzeaydogan inşallah canım. 2 ay oldu hala dikişlerim acır ama öyle ağrı değil sızlama şeklinde. Ben hala dikişlerimi eleyemem içim kötü olur 😂 ama benden sana tavsiye 40 ından sonra mutlaka doktora kontrol olmaya git rahim kendini toplamış mı dikişlerde sorun var mı baktır
Senayyalcin Zehraaaaaaaaaaa Kesinlikle korkma sende de öyle olacak diye birşey yok illaki geçiyor herşey
Gamzeaydogan Ilkayy zaten 10 gün sonra görmek istedi aklıma dediğinizi de kazıdım çok sağolun🙏 İnşallah hissedemeyeceğimiz zamanlara gideriz hızlıca
Gamzeaydogan Hanife_ bana sürekli serum verdikleri için ödem olmuştu, anca attım ödemi, bende yürümeye çalışıyorum inşallah sığma gibi bende olurum
Sevinc86 Ben Ilk gün hic kalkamadim cok kötüydüm ertesi gün bellimi dorultamadim kambur gibi yürüdüm hep yardim ile 2 -3 gün biraz daha iyilesdim Ama Tam Iyi olmam 3 hafdami aldi cok zordu 😭😭
Minikkuzular Gamzeaydogan ilk 3 gün çok ağrım vardı ama sürekli yürüdüm hareket ettim 3 günden sonra hafifledi 10 günde zımba gibi oldum bir de mevsim yaz olunca dikiş iyileşmesi beni zorladı adana gibi yerde yasadimiz için
Gamzeaydogan Minikkuzular o zaman kış mevsimi olduğu için sevindim Daha şanslıymışım inşallah bende zımba gibi olurum 🙏