YeYA tabi ya biraz da keyfini sürmek lazım.Ne yaparsak yapalım eninde sonunda Allaha emanetiz.
Şimdi ben paronayaya sarayım desem çok kolay.Erken doğum riskim var, 27 haftalığım.5 haftadır genelde yatıyorum. 2 kere 1 saatliğine çıktım dışarı.1 ay önce detaylı ultrasondan sonra rahim ağzı yetmezliği ve açıklık sebebiyle dikiş atıldı.
Doktorlarda bende elimizden geleni yapıyoruz.Büyük riskli dönemi atlattık çok şükür.Karalar bağlayıp kendimi üzebilirdim de.Üzülmedim değil de depresyon yapmadım.
Benden tavsiye,bol bol kitap oku eğlenceli şeyler izle dinle.Kendini fazla yorma.Her şeyi doktoruna sor.Hamilelik bir kadın için en güzel dönemlerden biri,bebeğin için olumlama yap güzel düşün güzel konuş.
Ben 7-8 haftalık gebeyken daha annemlerle beyaz yeşil turkuaz gibi ara renklerle neler neler örmüştük kış bebeği olcak diye ☺️ Keyfini çıkar.Rabbim her aşamayı iyi yaşamanı nasip etsin.