Didemf asya21 son 7 benimde hiç belirti yok ilk olduğu için sancı nasıl bişey bilmiyorum sadece bel ağrısı ve bacaklarımın arası ağrıyor
asya21 Didemf benim de bel ağrım var üç gündür yürürken zorlanıyorum hastaneye gittim normal dedi açılma sancı vs yok hayırlı doğumlar diliyorum
Didemf asya21 çatı muayane di oldum açıklık ta var nst de sancı da çıktı salı günü ama ben hissetmiyorum beklemedeyiZ sağlıkla gelir inşallah bebişler