6 ay denedik olmadı. Sabahları erkenden, aç karna, idrar birikmişken, adetimin 18 gün geçtiği oldu vs falan derken hep kuralına göre yaptım ama sonuç negatifti. Hamile kaldığım ay daha reglime 2 hafta vardı. Ama denediğimiz için kenarda testim olurdu. Arife gecesi tesadüfen nöbetçi eczane buldum 2 test aldım, adam hayırlı olsun dedi sanki hissetmiş gibi. O zamana kadar kimse öyle dememişti. Arife gecesi negatif çıkan test 3 gün sonra pozitif çıktı 🥰Kurban bayramıydı, kesilen etleri kocaman leğenlere koyduk, onu kaldırıyim dedim kaynanam kayınpederim sen kaldırma dur kızım dedi. Yine bayramda eşimle denize gittik beni zorla eline bastırıp suya atlattırdı yapma belki bir şey vardır dedim. Kaynanam belini çekeyim demişti önceden o öyle hamile kalmış, açıkça ilişki olduysa çekmeyim kızım belki vardır bir şey olur dedi, belimi çekmedi. Yani bunların hepsi de hamile kaldığım aya denk geldi hissetmişiz gibi 🥰 bir de hep testleri sabah yapardım, hamile kaldığım ay çok uyuyordum uyanınca ağzımın hiç tadı yoktu hadi yapayım dedim öğleden sonra 4 gibi ilk kez o saatte yaptım anında çift çizgi(aç karna sabah yap derler ya hiç o saatte yapmam normalde) ve de reglime 15 gün vardı 🙃 ve de 6 ay geçtiği için salmıştım artık olmasaydı da şaşırmazdım tam vazgeçince gelir ya hani öyle oldu 😄siz de böyle hissettiniz mi 🥰