Buket-has
Bu haftalat düşünmek için çok erken bence nefes egzersizi rahatlamq için neler yapabilirsin onu araştr
Bende doğuma giderken sadece anı yaşadım kesinlikle nasıl doğurcam arabadamı hastanede mi doktr yetişecekmi (sabah 6 da sancım çok sıktı)
Bunları bi dk bile düşünmedim sadece o an araba gidio derin nefes aldım etrafı izledim hastaneye geldik mesela eşim giriş işlemleri yaprken ben koridorda ablamla yürüyüş yaptım yani kndimi salabilirdim bende aşırı panik bi insanım ama salarsam beni kimse toparlayamazdı 😅😅
Demem o ki aslında insanız tamm panik atak hastalığı var telaşlıyız korkuyoruz çok çok normal bişey ama tamamen psikoloji ister salarız ister dirayetli kalırız kontrol etmek tamamen bizim elimizde ve bizim tercihimiz umarım 2.hamileliğim şuan yine öyle olabilirim 😅😂