Hanımlar yeni sezeryan doğum yaptım 4 gün önce ama sütüm daha hiç gelmedi Doktorlar sezeryan sonrası bunun olabileceğini söyledi ve şuan istemeyerek de olsa bebeğime mama veriyorum şırınga ile bu durumu yaşayan annelerimiz var mı sonradan sütü geldimi geldiyse de bebek memeyi emdi mi alıştı mi yani?
Birde şöyle bir şey var göğüsümden hafif koyu sarı veya renksiz sıvılar geliyo resmen tişortümden taşıyor ,artı göğüslerim o kadar şişti ki dokununca canım çok yanıyor eğer bilen var da yorum yapabilir mi,