Yaprakhzl ben yaşadım. Kaç mm olduğu önemli oğlumun 2 böbreğinde de vardı. Doğumdan sonra hemen sünnet önerildi. 5 aylıkken yaptırdık. 1 yaşına kadar ürolog tarafından takip edildi. Pelvis kanalı genişti sonra düzeldi. Doğduktan sonra mutlaka kontrol ettirin. Arkaya sızdırma var mı yok mu ona bakarlar. Bi arkadaşımın böbrek arkasında sızdırma vardı bebek doğunca ameliyat oldu stent takıldı. Dilerim sizinde idrardan dolayıdır. Genelde erkek bebeklerde görülüyor doğunca çiş yapınca geçiyor. Ben kendime zindan ettim hamileliği siz etmeyin. Her kontrolde doktorunuz genişleme düzeyine bakar zaten.