RefBrs ismihanpoyraz_3535 bu gece 12 ye gireceğim pazartesi kontrolüm var heyecan içindeyim çikolata yiyip gideceğim bebek hareketli oluyormuş belki gösterir 🌸
seddkilic05 RefBrs muz yiyin bence çikolata yiyince çok hareket ederse göremeyebilir ben öyle yapmıştım tabiki yine siz bilirsiniz de 😇
seddkilic05 RefBrs benimki çok hareketli ne zaman çikolata yesem canavara dönüyor doktorum muz ye dedi 😍