Ogrtmn1234 Yeni hamile olduğunu ögrenen anneler 😍 kaç haftalıksınız belirtileriniz nelerdi devam eden belirtileriniz neler benimki acayip göz kapağı yorgunluğu göz kapaklarim açılmıyor resmen karın ağrısı ve kasık batması hala devam ediyor Tatlı mı ekşi mi aşeriyorsunuz benim canım acı asermisti acaba kız mi erkek mi 😂5 haftalık olduk
Hakanbuse Ogrtmn1234 Ben 8 haftalik hamileyim ilk haftalarimda deli gibi acı biber turşusu yiyodum şimdi yesemde istifra ediyorum 5 haftalikken ogrendim hamile oldugumu
Mikmikbuk Ogrtmn1234 kız hep ben de böyle başlık açıyodum. Okuyodum. Su gibi aktı zamaan 5 haftalığım diye hesaplarken çat 5. Ayım bitti. Allah sağlıkla nasip etsin hepimize inşallah😌
Cano26 Ogrtmn1234 5+0 dan selamlarr ❤️ Benmde sadece bel ağrım ve aşırı yorgunluk var iki iş yapayım hemen nefes nefese kalıyorum onun dışında birşeyim yok kasık karın ağrım bulantım başlamadı daha
Edanur_Dilek @Ogrtmn1234 Canım bende 5+3 haftaligim kasiklarim ağrıyor birde çok uykum geliyor başka problemim yok çok şükür .beta değerin kaç çıktı canım senin aynı anda hamile kalmışız 🙏🏻🥰
Seydaisik Edanur_Dilek 5+ 4 den merhaba🐣 arada karnıma giren şiddetli bi ağrı ve dinmek bilmeyen bel ağrım var
Efemom2 4+2 aşırı kasık agrım var yermden kalkamıyrm desem yeridir bel agrısı ve baş dönmesi yaşıyorum
Betus32 Bende 5+3 haftalık. Benim de kasık ağrım var ve sürekli bir gaz ağrım var gibi karın ağrısı. Bulantılar ne zaman başlıyor ya da herkesin bulantısı oluyor mu öyle bir şart yok dimi. Bu cuma kalp sesini dinleyeceğiz inşallah çpk garip hissediyorum hala alışamadım bu duyguya 🤔
Ezgicck Betus32 yok canım herkesde olmuyor ben 10+4 oldum hiç bulantım olmadı şükür sadece senin gibi gaz gibi kasık ağrısı gibi sancılanmalar oluyor arada o kadar 😊
Seydaisik Betus32 Canım benimde 5+4 düne kadar şiddetli karın,kasık,bel,sırt ağrım vardı. Bugün sadece arada karnıma giren kramplar var. Ne mide bulantısı ne de baş dönmesi yaşıyorum acaba bunlar normal mi ki birden ağrıların kesilmesi falan 🤔
Meltem_Akgn3 7+5 bu zamana kadar hep kasık ağrısı vardı şu sıralar yok çok fazla ayakta durursam oluyor 7 den beri sürekli sabahları midem çok fazla bulanıyor çoğu şeyden de tiksinmeye başladım yorgun ve halsiz hissediyorum bu kadar
Mrvdk1- Ogrtmn1234 Ogrtmn1234 öncelikle gözünüz aydın🐣 ben asla anlamadım adet olacağım diye düşündüm o derece göğüs hassasiyeti ve karın ağrım vardı. Sonrasında yüzümde aşırı sivilcelenme oldu. Neden oldu diye düşünürken bebişim oluşuyormuş onu öğrendim😍 ve tam 2 haftadır asla doymuyorum 😂😂 sürekli açım yani anlayamadım, buda bir belirti midir bilemiyorum😅 5+3 görünüyoruz şuanda. 1 hafta sonra kadın doğuma gideceğim hayırlısıyla. Hakkımızda da hayırlısı inşallah🤲🏻🐣