Merhaba kizlar
Tup bebek tedavisindeyiz pazartesi yumurta toplama işlemim var catlatma iğnesi 22:30 de yapmam gerekiyordu yanlışlıkla 22:00 de yaptım başına boyle bişey gelen oldu mu? Hemşireye bilgi verdim doktor çözeriz demiş..
Başına boyle bişey gelen var mı?