Herkeze merhaba 🤰🏻38nci haftadayım bebeğimin kilosu 3,555gr normal doğum yapmak istiyorum ama vücut olarak minyon olduğum için doktorum bebeğin kilosu daha fazla artarsa normal doğum yapamıycağımı söylüyor benimle aynı durumda olan anneleri bekliyorum sizce ısrarlı olmalımıyım yoksa sezeryanı kabullenmelimiyim ? 🥺🙏🏼