Normal gibi. Yuksek tansyon probleminiz var mı. Bir sonra ki kontrolünüzde doktorunuza çarpıntı oldugunu soyleyın muhtemelen kardıyoljı ye yönlendirecek. Ben yansıtın hastasıyım ve 12 haftalık gebeyim gecen gun nabzım 150 ye cıktı tansıyon 15-10 oldu heme ılcımı aldım. Egeer tansiyon probleminız varsa doktora gitmeden 1 hafta boyunca takıp edın ve not alın. Doktor ona göre yönlendirme yapacaktır. Güzel bir doğum dilerim 🥰