Htc456 Evet son 3 gün kaldı ve bir korku Bi heyecan sardı. İkinci sezeryan ve oğlum 2 yaşında. Çok korkuyorum aynı acıları yeniden yaşamak gözümde çok büyüyor.
2525_zyno Htc456 ah cnm ya benmde bi Oğlum var 2 bçk yaşjnda bensz yemek yemez uyumaz nasıl yapcam onsz o bensiz herşeyi düşünüyorum Zor olcakmı acaba ya
Htc456 2525_zyno benim de oğlum öyle doğduğundan beri toplasan 3 ya da 4 kere bıraktım bensiz kaldı Bi kaç saatliğine. Çok düşkün bana. O bensiz napacak ben onsuz. Bana bişey olursa ona nolacak. Düşün düşün işin içinden çıkılmıyor
2525_zyno Htc456 aynen kuzum yaa küçklr yaa biz onların anneleriyizz Hala bebk gb sallıyorum Uyutrken Uyanınca beşgn 😌
Sngl-12 @"Htc45 hayırlısı olsun üzülmeyin bende 4 yıl önce genel oldum 4 gün sonra spiral olucam tekrardan 🥰🥰
Htc456 Sngl-12 Rabbim kurtarsın sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Spinale nasıl cesaret ediyorsunuz olan biten duyuluyor. Burda da birisi yazmıştı ameliyat sırasında çok sallandım korktum diye. Ben cesaret edemiyorum
Sngl-12 @"Htc456 doktor henuz sormadı ama genel anestezi de rahattım aslında ama bilmiyorum spiralden memnun olan çok ama yinede doktor bilir bakalım 🥰
Htc456 Sngl-12 doktor belden olanı öneriyor zaten ama yinede senin isteğine bırakıyor. Bana öyle oldu hatta kan felan verdim genel anestezi ile görüştüm her ikisi içinde bünye uygun dedi ama ben genel istiyorum