Merhaba anneler 🙏🏻 Doğumuma yaklaşık bir hafta var ve bende bebeğim doğmadan sanırım lohusa sendromu başladı. Sürekli sorguluyorum kendimi nasıl yapıcam nasıl olacak. Haystım eskisi gibi asla olmayacak . Ona iyi bakabilecek miyim . Yetebilecek miyim diye düşünmekten anı yaşayamıyorum . Benim gibi anne adayları var mı acaba 😔