gurbetcikizii arkadaşlar merhaba e bebekde şuan biberonda emziklere anakucağında vs baya inidirm var bakın derim 😍
asil58 gurbetcikizii kizlar aventin natural pp biberon 260 lisini alacam ama yenidogana uygun mu..uygun degilse basligi degistirebiliyor muyum
Eceguldemir55 gurbetcikizii yaa cansın sayende 210 TL’lik alışverişim 150 ye denk geldi valla uygulamasını silmiştim ve sen paylaşmadan asla haberim olmazdiiiiii 🥰😘
asil58 Beybisininannesi aldim valla bu dfiyata bulamam daha 150 tl aldim 2 biberon 70 tl aldim 2 emzik :)))