Anakralice çatın müsaitken nasıl oluyor ki bunlar? Hani çatın dar olur anlarım da zaten açılman olmadan seni normal doğuma alamaz doktorun. Ee açılman başladığında ortalama bir açıklık lazım ki bebeğin gelsin. Suyun normalse bebek içerde iyiyse bekle derim. Bebeğinin kafası normalden büyük değilse neden sıkıntı olsun ki? Sanki biraz fazla korkutmuş 🙄 bilemedim vallahi canım. Ama ben şunda değilim illa normal doğum olacak..! Hayır benim ve bebeğimin sağlığı herşeyden önemli o yüzden sezaryen doğumda olabilir. Bebeğini ve kendini düşün karar ver yapacak birşeyin zaten yokmuş sağlıkla huzurla gelsin inşallah