Tugcesevimli İki gündür özellikle akşamları aşırı hissediyorum çok fazla kipirdiyor sizce normal mi,gazdır o falan yazmayın çünkü gazla tepinmeyi idrak edebilcek duzeydeyiz evelallah 😄 şaka bir yana tabi,20.haftama giriyorum szler ne zaman hissettiniz
serpilctn Tugcesevimli bnde 17, haftadayim elimi karnıma koyduğumda dinlediğim de böyle bisi kayıyor kipirdiyor gibi hissediyorum
Asminim77 Tugcesevimli bizde 20 inci haftadayız ama maalesef öyle hareketlilik yok geceleri bazen kıpırtılar hissediyorum gündüz çok az pıt ediyor üst üste bazen hiç hissetmiyorum.Galiba ilk gebelik ya biraz daha beklemeliyiz 🤷🏼♀️
deletedmom87894 Tugcesevimli bende 20. Haftama gireceğiim değişik bi hissetmedeyim öyle pır pır hissetmiyorumda sağ tarafa doğru toplamdığını hissediyorum
Tugcesevimli deletedmom87894 benimde bazen toplanıyor hissediyorum ağırlık tek tarafta oluyor zaten genelde ne taraftaysa orası şiş olurmus
Tugcesevimli Ozlemyvz hahaha yandık desenize 😄 ultrasonda da kipirdiyordu çok Dr çok hareketli olcak diyo dizinde öyle mi
Mikmikbuk Tugcesevimli Yok ya haklısın akşam uzanınca danslar başlıyor. Bazen ilk hafta bende dedim kendime gazmı diye, değil bildiğin kıpır kıpır 😀 19+ dan sonra başladı çok şükür nerdeyse her gün artık hissediyorum artık 21+4 teyin
Tugcesevimli Mikmikbuk 😄😄😄 özellikle geç kalktigim zaman acikiyor mu acaba deliriyo içerde resmen tekmeliyor uyanıyorum 😄😄😄😄😄
Withbaby Bende 20. Haftalarda hissetmeye başladım pıt pıtları hıçkırıyor mu tekmeliyor mu bilmiyorum şimdi 24+4 deyim karnıma biraz bastırınca oda tepki veriyor sanki 🧡
anneoluyorum27 Tugcesevimli 19+1olduk biraz once bi iki tekme gıbu hareketini hissettim ilk defa oda doğruysa yani
Ozlemyvz Tugcesevimli evet sürekli pozisyon değiştiriyordu. Bu hafta detaylı ultrasona gireceğiz bakalım o zaman neler yapacak☺️
Mikmikbuk Tugcesevimli Benn tekmeyle uyancak kadar hissetmedim daha😌 bide Sabahları 8-9 gibi kalkıyorum yemek yiyorum ondan öyle denk gelmedim😀