HeyMomlove Aralık 13 ünde kan verdiğim zaman beta 232 idi 1 hafta oldu bu salı günü gene vericem sizce ultrason da bu hafta görünür mü ? Çok istiyorum keseyi görmeyi 1 hafta oldu neredeyse
Ceyduygu HeyMomlove Kese gözükebilir ama belki kalp atışı duyamayabilirsiniz. Rabbim gönlünüze göre versin 🌸
deletedmom87894 HeyMomlove canım benim betam 800 küsürlerdeydi 3 hafta sonra gittiğimde daha yeni 6 haftalık olmuştu
dugmeannesi Gözükür diye düşünüyorum ama alttan muayeneyle . Devlettekiler 6 haftalık olmadan bakmiyolar özele gidip 5. Haftasında kalp sesini dinlemiştim. Herkesde 5. Haftada duyulmaya biliyo ama panik yapma 7-8. Haftaya kadar yolu var
hunilimom HeyMomlove daha kese de gözükmez bebekte canım ben 4+2 de gitmiştim ilk gebelikte kese bile yoktu orta da 6. Haftayı bekle suan bende öyle bekliyorum bende 13 ünde görmedim 16 sinda kan verdim
Aselinannesi31 Beta degeri 3000 in uzerinde olunmadan görünmüyor bende oyle olmustu doktor oyle demisti
Hakanbuse HeyMomlove Ultrason cihazina göre degisiyo 5 haftalikken devlete gittim kesen gorunmuyo bile dedi 2gun sonra ozelde hem keseyi hemde kalp atisini gorduk
Susamismom HeyMomlove kitabi bilgi 1500 den sonra kese gözükür. Sizinde gözükür diye düşünüyorum kese ama cihaz cok iyi değilse bebeği göremeyebilirsiniz