merhaba kızlar. sorum başlıkta 3.5 ve 5 yaş iki evlâdım var. 3.yu bekliyorum. ikisi de normal dogum oldu. 3. de ınsallah normal olacak bi aksilik yoksa. Uzun zaman sonra olunca doğumdan korkar oldum. yasayan var mı ? 3.5 sene yada daha fazla zaman sonra normal dogum yapan ?? kolay oldu mu ??