gokcekilic
Ben 30. Haftadayım vajinamda iğne batması , keskin sancı falan oluyor doktora sorduk vajinada şiddetli oldugu için kontrol edelim dedi vajinal muayene oldum , aslında bu agrılar normalmiş ama tedbirli olmak istedik.
Batma acı sancı keskin oluyor ama yine de doktorunla görüş muaye ol derim için rahat olur