Emlyjams Kızlar 26 haftaligim dün gece den beri 3 oldu bu. Bebek içim de titriyor ya. Hıçkırık olamaz sanki. Boyle insan titrer ya usudugunde öyle bi titreme oluyor geciyor nedir bu ya ?
Minigininannesi Emlyjams bende de oluyordu bebeğim doğdu şükür bir sorun yok. İrkilme olarak geçiyor 😊
sudamlasi Emlyjams pozisyon değiştirdiklerinde öyle oluyo bana ultrason da denk geldi bi defa. Poposunu döndü karnım titredi
bsraanne Emlyjams ben de 26+5 teyim ve çok titretiyor karnım dıştan da bakıldığında titriyor hatta. ama normalmiş 😊
Minigininannesi Emlyjams sağlıkla dogsun inşallah. Doktorum bazı bebeklerde olduğunu bi sorun olmadığını söylemişti cidden bi sorun yokmus😊