Havva_naz Elikra benimde ikinci ama bende de aynı duygular 💕 annelik çok güzel bişey hamilelikte olsa doğum sonrası da olsa şükürler olsun 🤗
Elikra emelsena ilk gebelik mi benim 9 ve 5 yaşlarında çocuklarım var onlarla uğraşmaktan zaman nasıl geçiyor anlamıyorum ödevdi yemekti vs derken yetişmiyorum
emelsena Elikra ya ne güzel. Evet ilk gebelik. Ve çok sıkılıyorum. Sanki hep o varmışta uzak bi yere gitmiş gelcekmiş gibi hissediyorum 😂 oyalancak bişeyler arıyorumm.
Yaren_garip Elikra şuan normal görünüyor bakalım inşallah böyle devam eder ☺️ Ya belki de 😂 benim de erkek inşallah hayırlı evlat olurlar 🤲🏻