bktshn Emziren anne çayı kullandınız mı yada ne zaman kullanmaya başladınız doğumdan önce mi sonra mı ?
Meltem_Alper Ben doğum yaptıktan sonra kullanmaya başladım canım 17 günlüğüz şuan gayet iyiyiz ilk günler zaten süt gelmiyor fazla sonrasında düzene giriyor