Feyzanne Gzmkrss sidefer diye bi ilaç kullandım ama devlet karşılamıyor 20 tane stick çıkıyo içinden 95₺ ydi en son. Oroferon ve ferrum bana dokunmuştu hamilelikten önce de. Hamile kalmadan önce sideferi önermişti doktorum onu hiç bırakmadan devam ettim
Semaen Feyzanne bende kullanamadım o ilaçları biraz araştırdım activenin multifer oral damlası var bunuda devlet karsılamıyor ama 95 lira da degil yani sabahları bir kasık pekmeze 20 damla katıp içtim 8 olan demir 10 olmuş . Tavsiye ederim
Gzmkrss Feyzanne bende özele gidiyorum doktor devletin karşıladığı ilaçları yazmıyor zaten folik asit kullanırken bile 120 TL’ye almıştım bu seferde özel ilaç yazdı .
tugbaacng Gzmkrss benim de ilk doktorum 300 tllik folik asit yazmıştı. Şuanki doktorum devletin karşıladığı aynı işlevdeki ilaçları yazıyor. Siz de uygun ve denk bir ilaç yazmasını isteyin.
Feyzanne Gzmkrss valla çok memnunum dokunmadı hiç ve şehir hastanesinde dahiliyeciye söyledim demir emilimi %114 dedi çok iyi tercih falan dedi. Bi doktoruna sor istersen. Multivitamin zaten içinde c, b6, b12 vitamini falan da var
tugbaacng Gzmkrss evet gerek yok o kadar vermeye canım. Ben decavit, deramat, prilam dr(kusma)kullanıyorum. Üçü 28 tlye geliyor gebelik sigortamla Normalde sadece prilam 78 tl