Canım benimki 5. Haftamda 2494,35 çıkmıştı beta hcg doktor keseyi görememişti belli belirsizdi bu değere normal olmadığını söyleyip progesteron hormonuma baktırmıştı o düşük olduğu icin bu sorunu yaşamışım ayrıca dusuk tehditi deyip progestan vermişti kullandım hemen sonra göründü kesem normal ilerledi bi baktır 8000 ise görünmesi lazım ama 800 yazmak istediysen birkaç gün daha bekle öyle git görünür