Shrtt ben 25.haftalardan beri ihtiyaç duydukça sürüyorum heralde doktora da sormadım ama bi şey olmadı 😁 36+0 olduk. Çok hassaslaşmıştı acıyodu arkadaşım önerdi lansinohu aldım sürdğm 25.haftada falan. Zarar vereceğini hiç düşünmediğim için doktora da sormadımdı açıkçası 😂