İlk gebeliğim hissedebiliyorum ilginç bir şekilde, daha doğrusu nasıl bir his olduğunu internetten okudum tanımlanan o hislere açtım kendimi diyebilirim. Biraz da ultrasonda bir hafta önden yani 16+3 yazıyor ondan da kaynaklı olabilir. ☺ Ama bu yazdığım gibi abartı bir baskı ağrı da hissetmemin normal olmadığını düşünüyorumm.. normalse korkutucu.. daha bu haftadan böyleyse..