Ozgrrr bende 36 haftaliktim tam hatirlamiyorum ama ya 36 2 ya 36 3dum hicbirseyim yoktu sabah sezeryan gunu almaya gidcektim dus aldim 11de yattim 1de sanci girdi hep giriodu ara ara onemsemedm doktora soylerim dedim sonra yattim bir daha uyandirdi uykumdan 10 dakikad 1 giriyordu uyuyamadm birdaha sabh doktora gidecegm icin esimede bisey demedm evde dort dondum 4 gbi kanamam geldi hla gezindim 6bucuk gbi dayanamadm esimi kaldirdim yarim saatlik uzaktaydi hastane cok agrim vardi giris bile yaptrmadan hemen doguma girdim 7bucukda girdim 10 dakika sonra dogurdum kesi atildi 2 dikisim vRdi